9/13/2016

Miłe spotkanie, znowu wyzwanie i babeczki

W niedzielę spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, odwiedziła mnie Ania z wielkim pudłem wypchanym po brzegi serwetkami. Jak tylko Filip poszedł spać i po obejrzeniu Rancza    (obowiązkowo), zajęłam się oglądaniem serwetek i wymyślaniem kolejnych prac. Zresztą wiecie już, że jednym z najlepszych prezentów są dla mnie właśnie serwetki. I wczoraj zaczęłam ozdabiać kolejną skrzynkę po owocach, jedną już mam i pokazywałam ją TUTAJ. I tak planuję ozdobić tych skrzynek więcej, serwetki poukładać tematycznie, skrzynki podpisać. Pracy sporo, ale może uda mi się zrobić taki wielki regał ze skrzynek cały przeznaczony na serwetki:) Fajnie będzie wyglądać i w końcu jako taki porządek będę miała. Aniu bardzo dziękuję za prezent:))

Kolejne Eko-decowe wyzwanie już dzisiaj ruszyło. Tym razem temat dosyć ciekawy "Vintagowa praca z tekturką" . Ja przygotowałam taką zawieszkę. A szczegóły wyzwania na blogu KLIK




Niedawno zrobiłam babeczki

I nie tylko lubię je jako motywy dekoracyjne:)


Miłego dnia i do następnego:)))

24 komentarze:

  1. Śliczna zawieszka i obowiązkowa kawusia bardzo kusi, nie wspomnę już nawet o muffince...

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa, kawa i babeczki ... Sliczna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka, a babeczki wyglądają mega smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczyłabym te serwetki oraz skrzynki jak już je zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki ummm :)plus kawa ummm :)
    zawieszka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na coś słodkiego :) kawka to coś co uwielbiam wręcz ubóstwiam <3 Tworzysz cudowne rzeczy, lubię takie własnoręczne prace :) samej udało mi się przemalować stare krzesła na biało oraz ramę lustra hihi :P Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczki to fajny motyw dekoracyjny . Oczywiście nie ma to jak zjeść pyszną babeczkę :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że serwetki Ci się przydadzą :) Czaruj z nich co Ci w duszy gra, tak pięknie tworzysz :) i namaluj nimi Pocałunek Klimta ;) Gosiu do zobaczenia mam nadzieję niedługo, ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku jakie wspaniałe babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zawieszka i babeczki apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka świetna,lubie te motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie jak zwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje prace powinny schodzić jak świeże bułeczki :) uwielbiam takie dodatki ale ty to wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna zawieszka, a słodkości wyglądają przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zawieszka.Kawa i babeczki pychota.Ciekawa jestem jak będą wyglądać skrzyneczki .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara z Ciebie. Zawieszka urocza, a na babeczki bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Częstuję się babeczką. Piękna zawieszka!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie Małgosiu zawsze wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  19. To bardzo miło ze stromy Ani, że obdarowała Cię serwetkami, na pewno cudownie je wykorzystasz. Też lubię muffinki do kawy :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebanalnie i jak zawsze bardzo elegancko! podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki regał ze skrzynek będzie świetny! Zawieszka cudna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ja lubię babeczki!!! Ty mnie nie kuś kochana ;)
    Kawusia, słodkości - taka pożyje ;) hhihihih

    OdpowiedzUsuń
  23. Ymm, pycha babeczki ijaka piękna zawieszka :)
    Nadrabiam zaległości blogowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino